Reacht

Sula n-úsáideann siad an siopa ar líne Birdywing, ceanglaítear ar na Custaiméirí na Rialacháin a léamh.

RIALACHÁIN STÓRTHA AR LÍNE

Birdywing

  1. Forálacha ginearálta
  2. Sainmhínithe
  3. Cineál agus raon na seirbhísí leictreonacha
  4. Coinníollacha maidir le conarthaí a sholáthar agus a thabhairt i gcrích chun seirbhísí leictreonacha a sholáthar
  5. Coinníollacha chun conarthaí díolacháin a thabhairt i gcrích
  6. Modhanna Íocaíochta
  7. Costas, am agus modhanna seachadta
  8. Coinníollacha maidir le conarthaí chun seirbhísí leictreonacha a sholáthar a fhoirceannadh
  9. Barántas Táirge
  10. Nós imeachta gearán
  11. An ceart chun tarraingt siar ón gconradh
  12. Maoin Intleachtúil
  13. Forálacha a bhaineann le fiontraithe (B2B)
  14. Forálacha Deiridh

FORÁLACHA GINEARÁLTA

  1. Tá an siopa ar líne a oibríonn ag an seoladh  Birdywing á reáchtáil ag an gcuideachta  Birdywing – MARIAN SIKORA isteach sa Chlár Lárnach agus san Fhaisnéis ar Ghníomhaíocht Eacnamaíoch Phoblacht na Polainne arna choimeád ag an aire atá freagrach as geilleagar, seoladh an áit ghnó agus seoladh le haghaidh seirbhíse : ul. Fantazja 32, Gorzyce ,  NIP :  8672229368 , seoladh r-phoist: [email protected] , teil. +48 783517443.
  2. The Birdywing a stóráil ar na téarmaí atá leagtha amach sna Rialacháin seo..
  3. Sainíonn na Rialacháin na cineálacha agus raon feidhme na seirbhísí a sholáthraíonn an Birdywing Store , na rialacha maidir le soláthar na seirbhísí sin, na coinníollacha maidir le conarthaí a thabhairt i gcrích agus a fhoirceannadh chun seirbhísí leictreonacha a sholáthar agus Comhaontuithe Díolacháin Táirgí, chomh maith leis an nós imeachta gearán.
  4. Gach Faighteoir Seirbhíse, ar céimeanna a ghlacadh chun úsáid a bhaint as Seirbhísí Leictreonacha an Birdywing Store , forálacha na Rialachán seo a chomhlíonadh.
  5. Is é an coinníoll maidir le hOrdú a chur sa Stór ag an gCustaiméir ná na Rialacháin a léamh agus glacadh lena fhorálacha nuair a dhéantar an tOrdú.
  6. Déanann an siopa Birdywing díolacháin mhiondíola Táirgí tríd an Idirlíon sa Pholainn agus i dtíortha eile an Aontais Eorpaigh.
  7. Tá na táirgí a thairgtear sa Store nua, saor ó lochtanna dlíthiúla agus cuireadh go dleathach iad ar mhargadh na Polainne.
  8. In ábhair nach gcumhdaítear leis na Rialacháin seo, beidh feidhm ag na forálacha
  9. Acht um sholáthar seirbhísí leictreonacha an 18 Iúil, 2002 (Iris Dlíthe Uimh. 144, ítim 1204, arna leasú),
  10. An tAcht um Chearta Tomhaltóirí an 30 Bealtaine 2014 (Iris na nDlíthe 2014, mír 827),
  11. An tAcht um Chód Sibhialta an 23 Aibreán, 1964 (Iris Dlíthe Uimh. 16, ítim 93, arna leasú) agus forálacha ábhartha eile de dhlí na Polainne.

SAINMHÍNITHE

  1. LÁ OIBRE  – lá amháin ó Luan go hAoine, gan laethanta saoire poiblí san áireamh.
  2. FOIRM CHLÁRAITHE  – foirm atá ar fáil ar an suíomh Gréasáin https://birdywing.ie/ a ligeann duit Cuntas a chruthú.
  3. FOIRM ORDUITHE  – foirm atá ar fáil ar an suíomh Gréasáin https://birdywing.ie/ a cheadaíonn Ordú a dhéanamh.
  4. TOMHALTÓIR  – duine nádúrtha a dhéanann idirbheart dlíthiúil leis an bhfiontraí nach bhfuil baint dhíreach aige lena ghnó nó lena ghníomhaíocht ghairmiúil.
  5. CUSTAIMÉIRÍ  – Faighteoir Seirbhíse a bhfuil sé ar intinn aige Comhaontú Díolacháin a thabhairt i gcrích nó a thabhairt i gcrích leis an Díoltóir.
  6. CUNTAS  – marcáilte le hainm aonair (logáil isteach) agus pasfhocal, sraith acmhainní i gcóras TF an tSoláthraí Seirbhíse, ina mbailítear sonraí an Fhaighteoir Seirbhíse, lena n-áirítear faisnéis faoi Orduithe arna gcur.
  7. TÉARMAÍ AGUS COINNÍOLLACHA – na rialacháin Store seo.
  8. STÓR – siopa ar líne an tSoláthraí Seirbhíse ag feidhmiú ag https://birdywing.ie/ . Díoltóir, SOLÁTHRAÍ SEIRBHÍSE – Birdywing – MARIAN SIKORA , NIP 8672229368 ul . Fantazja 32, Gorzyce, seoladh r-phoist: [email protected] , teil. +48 783517443..
  9. PRODUCT  – earra nó seirbhís shochorraithe atá ar fáil sa Store, is ábhar don Chomhaontú Díolacháin idir an Custaiméir agus an Díoltóir.
  10. COMHAONTÚ DÍOLACHÁIN  – Comhaontú Díolacháin Táirge curtha i gcrích idir an Custaiméir agus an Díoltóir tríd an Store.
  11. FAIGHTE SEIRBHÍSE  – duine nádúrtha, duine dlítheanach nó aonad eagraíochtúil gan pearsantacht dhlítheanach, a thugann an dlí inniúlacht dhlíthiúil trí úsáid a bhaint as an tSeirbhís Leictreonach.
  12. SEIRBHÍS LEICTREONACH  – seirbhís a sholáthraíonn an Soláthraí Seirbhíse go leictreonach don Faighteoir Seirbhíse tríd an Store.
  13. ORDÚ  – Dearbhú uachta an chustaiméara arb é atá ann tairiscint chun Comhaontú Díolacháin Táirge a thabhairt i gcrích leis an Díoltóir.

CINEÁL AGUS RAON SEIRBHÍSÍ LEICTREONACH

  1. Cumasaíonn an Soláthraí Seirbhíse úsáid a bhaint as Seirbhísí Leictreonacha tríd an Store, mar:
  2. comhaontuithe Díolacháin Táirgí a thabhairt i gcrích,
  3. Cuntas a choimeád sa Store.
  4. Tarlaíonn soláthar Seirbhísí Leictreonacha do Chustaiméirí sa Stór faoi na coinníollacha atá sonraithe sna Rialacháin.
  5. Tá sé de cheart ag an Soláthraí Seirbhíse ábhar fógraíochta a chur ar shuíomh Gréasáin an tStórais. Is cuid dhílis den Store é an t-ábhar seo agus na hábhair a chuirtear i láthair ann.

COINNÍOLLACHA MAIDIR LE CONARTHAÍ CHUN SEIRBHÍSÍ LEICTREONACH A SHOLÁTHAR AGUS A DHÉANAMH

  1. Tá soláthar na Seirbhísí Leictreonacha atá sonraithe i bpointe Caibidil III de na Rialacháin ag an Soláthraí Seirbhíse  saor in aisce .
  2. An tréimhse dá dtabharfar an conradh i gcrích:
  3. tá an conradh do sholáthar Seirbhísí Leictreonaí a bhaineann le Cuntas a choinneáil sa Stór i gcrích go ceann tréimhse éiginnte.
  4. cuirtear an conradh chun Seirbhísí Leictreonacha a sholáthar arb éard é an fhéidearthacht Ordú a chur sa Stór i gcrích go ceann tréimhse cinnte ama agus cuirtear deireadh leis nuair a dhéantar an tOrdú nó nuair a scoireann an Custaiméir dá chur isteach.
  5. Ceanglais theicniúla is gá chun comhoibriú leis an gcóras TFC a úsáideann an Soláthraí Seirbhíse:
    1. ríomhaire le rochtain ar an Idirlíon,
    2. rochtain ar ríomhphost,
    3. brabhsálaí gréasáin,
    4. fianáin agus Javascript a chumasú sa bhrabhsálaí gréasáin.
  6. Tá sé de dhualgas ar an Faighteoir Seirbhíse an Stóras a úsáid ar bhealach atá comhsheasmhach leis an dlí agus leis an moráltacht maidir le cearta pearsanta agus cearta maoine intleachtúla tríú páirtithe a urramú.
  7. Tá sé de dhualgas ar an Faighteoir Seirbhíse sonraí a iontráil de réir na bhfíoras.
  8. Tá cosc ar an Faighteoir Seirbhíse ábhar mídhleathach a sholáthar.

COINNÍOLLACHA CHUN COMHAONTUITHE DÍOLACHÁIN A CHOINNEÁIL

  1. Ní hionann an fhaisnéis ar shuíomh Gréasáin an Store agus tairiscint de réir bhrí an dlí. Trí Ordú a chur isteach, cuireann an Custaiméir tairiscint isteach chun Táirge sonrach a cheannach faoi na coinníollacha a shonraítear sa tuairisc.
  2. Tugtar an praghas Táirge a thaispeántar ar shuíomh Gréasáin an Store i Zlotys Polainnis (PLN) agus áirítear leis na comhábhair go léir. Ní chuimsíonn an praghas costais seachadta.
  3. Tá praghas an Táirge a thaispeántar ar shuíomh Gréasáin an Stórais ceangailteach nuair a dhéanann an Custaiméir an tOrdú. Ní athróidh an praghas seo beag beann ar athruithe praghais sa Store, a d’fhéadfadh tarlú do Tháirgí aonair tar éis don Chustaiméir Ordú a chur.
  4. Tá líon teoranta píosaí ag táirgí atá á gcur chun cinn (díol) agus próiseálfar Orduithe ina leith san ord ina bhfaightear iad go dtí go n-ídíonn stoic Táirge áirithe.
  5. Chun Ordú a dhéanamh, ní gá don Chustaiméir Cuntas a chlárú sa Store.
  6. Is féidir orduithe a chur tríd an suíomh Gréasáin ag baint úsáide as an bhFoirm Ordaithe (Store https://birdywing.ie/) – 24 uair sa lá ar feadh na bliana.
  7. Déanann an Store Orduithe a chuirtear ó Luan go hAoine le linn uaireanta oibre an Stórais, i.e. ó 8:00 go 18:00. Déanfar orduithe a chuirtear ar Laethanta Oibre tar éis 4.00 pm ar an Satharn, ar an Domhnach agus ar laethanta saoire poiblí a phróiseáil ar an gcéad Lá Gnó eile.
  8. An Comhaontú Díolacháin a thabhairt chun críche.
    1. Chun Comhaontú Díolacháin a thabhairt i gcrích, ní mór don Chustaiméir Ordú a chur isteach roimh ré ag baint úsáide as na modhanna a chuireann an Díoltóir ar fáil.
    2. Tar éis an tOrdú a chur, deimhníonn an Díoltóir láithreach go bhfuarthas é agus é ag glacadh leis an Ordú, a cheanglaíonn an Custaiméir lena Ordú. Déantar deimhniú glactha agus glactha leis an Ordú lena chur i bhfeidhm trí theachtaireacht ríomhphoist a sheoladh, lena n-áirítear:
      • daingniú ar eilimintí riachtanacha uile an Ordaithe,
      • dearbhú ar an gceart chun tarraingt siar ón gconradh,
      • treoir maidir leis an gceart chun tarraingt siar ón gconradh,
      • na Rialacháin seo.
    3. Nuair a fhaigheann an Custaiméir an ríomhphost dá dtagraítear i bpointe 8 lit. b) go dtabharfar Comhaontú Díolacháin i gcrích idir an Custaiméir agus an Díoltóir.
  9. Deimhneofar gach Comhaontú Díolacháin le cruthúnas ceannaigh a bheidh ceangailte leis an bpacáiste.

MODHANNA ÍOCAÍOCHTA

  1. Soláthraíonn an díoltóir na modhanna íocaíochta seo a leanas:
  2. íocaíocht ar sheachadadh don íoslódáil mar a thugtar air,
  3. íocaíocht trí sheirbhísí íocaíochta leictreonacha (tpay.com).
  4. I gcás íocaíochta trí aistriú bainc, ba cheart an íocaíocht a dhéanamh le huimhir an chuntais bhainc
    98 1020 4913 0000 9502 0162 3198 ( PKO BP .) Birdywing – MARIAN SIKORA , NIP 8672229368 ul. Iontach 32, Gorzyce. I dteideal an aistrithe, cuir isteach “Order No. …… ..
  5. I gcás íocaíochta ar sheachadadh, seoltar an beartán tar éis cruinneas na sonraí seoltaí a fhíorú.
  6. I gcás íocaíochta trí sheirbhísí íocaíochta leictreonacha, déanann an Custaiméir an íocaíocht roimh thosach feidhme an Ordaithe. Ligeann seirbhísí íocaíochta leictreonacha duit íocaíochtaí a dhéanamh le cárta creidmheasa nó le haistriú tapa ó bhainc roghnaithe na Polainne. Ní sheolfar an táirge ach amháin tar éis é a bheith íoctha.
  7. Tá sé de dhualgas ar an gCustaiméir an praghas a íoc faoin gComhaontú Díolacháin laistigh de 3 Lá Gnó ó dháta a thabhairt i gcrích, mura bhforáiltear a mhalairt sa Chomhaontú Díolacháin.

COSTAS, AM AGUS MODHANNA SEACHADTA

  1. Socraítear costais seachadta táirgí le linn an phróisis ordaithe agus braitheann siad ar rogha modh íocaíochta agus modh seachadta an Táirge ceannaithe.
  2. Seoltar táirgí a cheannaítear sa Store trí chuideachta chúiréireachta ( DPD ).
  3. Féadfaidh an Custaiméir an Táirge a phiocadh suas go pearsanta ag an seoladh seo a leanas: ul. Iontach 32 Gorzyce 39-42 Gorzyce
  4. Is éard atá i dáta seachadta an Táirge ná am críochnaithe an Táirge agus am seachadta an Táirge ag an iompróir:
  5. Is é an t-am chun an Táirge a chríochnú ná 3 go 10 Lá Gnó.
  6. Seachadfaidh an t-iompróir an Táirge ar an dáta a dhearbhaíonn an t-iompróir, i.e. ó 1 go 2 Lá Gnó (ní dhéantar an seachadadh ach amháin ar Laethanta Gnó, gan an Satharn, an Domhnach agus laethanta saoire san áireamh).

COINNÍOLLACHA CHUN CONARTHAÍ CHUN SEIRBHÍSÍ LEICTREONACH A SHOLÁTHAR A FHOIRCEANNADH

  1. Foirceannadh an chonartha chun Seirbhísí Leictreonacha a sholáthar:
  2. Féadfar conradh do sholáthar Seirbhísí Leictreonacha de chineál leanúnach agus éiginnte (Cothabháil Cuntas) a fhoirceannadh.
  3. Féadfaidh an Faighteoir Seirbhíse an conradh a fhoirceannadh le héifeacht láithreach agus gan cúiseanna a thabhairt trí ráiteas cuí a sheoladh trí ríomhphost chuig an seoladh seo a leanas: [email protected]
  4. Féadfaidh an Soláthraí Seirbhíse deireadh a chur leis an gconradh maidir le soláthar Seirbhísí Leictreonacha de chineál leanúnach agus éiginnte i gcás go sáraíonn an Faighteoir Seirbhíse na Rialacháin, go háirithe nuair a chuireann sé ábhar neamhdhleathach ar fáil tar éis glao roimh ré nár éirigh leis chun deireadh a chur le sáruithe le spriocdháta cuí. I gcás den sórt sin, rachaidh an conradh in éag tar éis 7 lá ón dáta a cuireadh isteach an dearbhú uachta chun é a fhoirceannadh (tréimhse fógra).
  5. Mar thoradh ar an bhfoirceannadh cuirtear deireadh leis an gcaidreamh dlíthiúil le héifeacht don todhchaí.
  6. Féadfaidh an Soláthraí Seirbhíse agus an Faighteoir Seirbhíse deireadh a chur leis an gconradh chun Seirbhísí Leictreonaí a sholáthar tráth ar bith trí chomhaontú na bpáirtithe.

 

BARÁNTA TÁIRGE

  1. Tá barántas an mhonaróra infheidhmithe i gcríoch Phoblacht na Polainne ag gach Táirge a thairgtear sa Store.
  2. Is é 12 mhí an tréimhse bharánta do na Táirgí agus déantar é a chomhaireamh ó dháta seachadta an Táirge chuig an gCustaiméir.
  3. Is é an doiciméad a thugann teideal do chosaint bharántas cruthúnas ceannaigh: admháil nó sonrasc.
  4. Ní bhreithneofar gearáin maidir le damáiste meicniúil do dháileachtaí, a eascraíonn le linn iompair, ach amháin ar bhonn na tuarascála damáiste a tarraingíodh suas ar an lá a bhfaightear an dáileacht. Ba cheart go mbeadh an tuarascáil sínithe ag an gcúiréireachta (soláthraí) agus ag an gcustaiméir”;

NÓS IMEACHTA GEARÁN

  1. Éilimh bharántas:
  2. Tá bunús agus scóip dhliteanas an Díoltóra i leith an Chustaiméara is Tomhaltóir, faoin mbarántas a chlúdaíonn lochtanna fisiceacha agus dlíthiúla, sonraithe san Acht um Chód Sibhialta an 23 Aibreán, 1964 (Iris Dlíthe Uimh. 16, ítim 93, arna leasú. )
  3. Is féidir fógraí faoi lochtanna maidir leis an Táirge agus iarratas ábhartha a chur isteach trí ríomhphost chuig an seoladh seo a leanas: [email protected]
  4. Sa teachtaireacht ríomhphoist thuas, cuir ar fáil le do thoil an oiread faisnéise agus cúinsí agus is féidir maidir le hábhar an ghearáin, go háirithe cineál agus dáta na neamhrialtachta agus sonraí teagmhála. Éascóidh an fhaisnéis a sholáthrófar go suntasach agus cuirfidh sé dlús leis an mbreithniú ar an ngearán ag an Díoltóir.
  5. Nuair is gá measúnú a dhéanamh ar fhabhtanna fisiceacha an Táirge, ba cheart é a sheachadadh chuig an seoladh seo a leanas: Ul. Fantazja 32 Gorzyce 39-432
  6. Freagróidh an Díoltóir iarratas an Chustaiméara láithreach, tráth nach déanaí ná laistigh de 14 lá. Seoltar an freagra ar an ngearán chuig an seoladh ríomhphoist a sholáthraíonn an Custaiméir nó ar bhealach eile a sholáthraíonn an Custaiméir.
  7. I gcás gearáin ó Chustaiméir atá ina Thomhaltóir – is ionann mainneachtain an gearán a bhreithniú laistigh de 14 lá agus é a chur san áireamh.
    Maidir le gearán an Chustaiméara atá ina Thomhaltóir, clúdaíonn an Díoltóir na costais a bhaineann le bailiú, seachadadh agus athsholáthar an Táirge le táirge saor ó lochtanna.
  8. Gearáin a bhaineann le soláthar Seirbhísí Leictreonacha ag an Soláthraí Seirbhíse:
  9. Féadfaidh an Faighteoir Seirbhíse gearáin a bhaineann le soláthar Seirbhísí Leictreonacha tríd an Store a chur isteach trí ríomhphost chuig an seoladh seo a leanas: [email protected]
  10. Sa ríomhphost thuas, cuir ar fáil le do thoil an oiread faisnéise agus cúinsí agus is féidir maidir le hábhar an ghearáin, go háirithe cineál agus dáta na neamhrialtachta agus sonraí teagmhála. Éascóidh an fhaisnéis a sholáthrófar go mór breithniú an ghearáin ag an Soláthraí Seirbhíse agus luathófar é.
  11. Breithníonn an Soláthraí Seirbhíse an gearán láithreach, tráth nach déanaí ná laistigh de 14 lá.
  12. Seoltar freagra an tSoláthraí Seirbhíse ar an ngearán chuig seoladh ríomhphoist an Chustaiméara a sholáthraítear sa ghearán nó ar bhealach eile a sholáthraíonn an Custaiméir.

AN CEART TARRAINGT SIAR DEN CHONARTHA

  1. Féadfaidh custaiméir atá ina Thomhaltóir freisin a bhfuil cianchonradh tugtha i gcrích aige tarraingt siar uaidh gan cúiseanna a thabhairt trí ráiteas cuí a chur isteach i scríbhinn laistigh de 14 lá. Chun an spriocdháta seo a chomhlíonadh, is leor an dearbhú tarraingt siar ón gconradh a sholáthraíonn an Store a sheoladh.
  2. I gcás tarraingt siar ón gconradh, meastar an Comhaontú Díolacháin a bheith ar neamhní agus scaoiltear an Tomhaltóir ó aon oibleagáidí. Cuirtear an méid a thug na páirtithe ar ais gan athrú, ach amháin má bhí gá leis an athrú laistigh den ghnáthbhainistíocht. Ba cheart an tuairisceán a dhéanamh láithreach, tráth nach déanaí ná laistigh de 14 lá.
  3. Tá an tomhaltóir faoi dhliteanas i leith laghdú ar luach an Táirge mar thoradh ar é a úsáid ar bhealach a théann thar a bhfuil riachtanach chun nádúr, saintréithe agus feidhmiú an Táirge a shuíomh.
  4. Aisíocfaidh an Díoltóir luach an Táirge mar aon le costais a sheachadta ag baint úsáide as an modh íocaíochta céanna agus a úsáideann an Tomhaltóir, mura rud é go bhfuil modh eile comhaontaithe ag an Tomhaltóir go sainráite maidir le modh aischuir, nach mbaineann aon chostais leis.
  5. Má tá modh seachadta Táirge roghnaithe ag an Tomhaltóir seachas an modh seachadta caighdeánach is saoire a thairgeann an Store, níl aon oibleagáid ar an Díoltóir na costais bhreise a thabhaigh an Tomhaltóir a aisíoc.
  6. Ní íocann an tomhaltóir a tharraingíonn siar ón gComhaontú Díolacháin, i gcomhréir le pointe 1 den chaibidil seo, ach na costais a bhaineann leis an Táirge a chur ar ais chuig an Díoltóir.
  7. Déantar an tréimhse ceithre lá dhéag ar lena linn a fhéadfaidh an Tomhaltóir tarraingt siar ón gconradh a chomhaireamh ón lá a ghlac an Tomhaltóir seilbh ar an Táirge.
  8. Níl an ceart chun tarraingt siar ó chianchonradh i dteideal an Tomhaltóra i gcás Comhaontú Díolacháin:
  9. inar earra neamh-réamhdhéanta ábhar na seirbhíse, a mhonaraítear de réir shonraíocht an Tomhaltóra nó a fhreastalaíonn ar a riachtanais aonair,
  10. inarb é ábhar na seirbhíse ítim a sheachadtar i bpacáiste séalaithe, nach féidir a thabhairt ar ais tar éis an pacáiste a oscailt ar chúiseanna sláinte nó sláinteachais, má osclaíodh an pacáistiú tar éis an tseachadta.
  11. Tá an ceart chun tarraingt siar ón gComhaontú Díolacháin ar fáil don Díoltóir agus don Chustaiméir (Tomhaltóir) araon i gcás go mainneoidh an páirtí eile a chuid oibleagáidí a chomhlíonadh laistigh de thréimhse atá sonraithe go docht.

MAOIN INTLEACHTÚIL

  1. Tá gach ábhar a phostáiltear ar an suíomh Gréasáin ag https://birdywing.ie/ faoi chosaint cóipchirt agus is é an chuideachta – Birdywing  – MARIAN SIKORA , NIP 8672229368 ul. Iontach 32, Gorzyce. Tá freagracht iomlán ar an Faighteoir Seirbhíse as an damáiste a dhéantar don Soláthraí Seirbhíse, a eascraíonn as úsáid aon ábhair ar an suíomh Gréasáin https://birdywing.ie/ gan toiliú an tSoláthraí Seirbhíse.
  2. Is sárú ar chóipcheart an tSoláthraí Seirbhíse é aon úsáid, gan toiliú sainráite i scríbhinn ón Soláthraí Seirbhíse, as aon cheann de na heilimintí arb éard é ábhar agus ábhar an tsuímh Ghréasáin https://birdywing.ie/. dliteanas.

FORÁLACHA A BHAINEANN LE Fiontraithe (B2B)

  1. Tá forálacha sa chaibidil seo nach mbaineann ach le Custaiméirí nach Tomhaltóirí iad.
  2. Tá sé de cheart ag an Díoltóir tarraingt siar ón gComhaontú Díolacháin a tugadh i gcrích leis an gCustaiméir nach Tomhaltóir é laistigh de 14 Lá Gnó ó dháta a thabhairt i gcrích. Féadfar tarraingt siar ón gComhaontú Díolacháin sa chás seo gan chúis a thabhairt agus ní bheidh aon éileamh ón gCustaiméir nach Tomhaltóir i gcoinne an Díoltóra é dá bharr.
  3. Tá sé de cheart ag an Díoltóir teorainn a chur leis na modhanna íocaíochta a chuireann sé ar fáil maidir leis na Custaiméirí nach Tomhaltóirí iad, lena n-áirítear réamhíocaíocht cuid nó iomlán den phraghas díola a éileamh, beag beann ar an modh íocaíochta a roghnaíonn an Custaiméir agus ar an bhfíric go bhfuil. an Comhaontú Díolacháin a thabhairt i gcrích.
  4. Aistrítear na buntáistí agus na hualaí a bhaineann leis an Táirge chomh maith leis an mbaol caillteanas de thaisme nó damáiste don Táirge chuig an gCustaiméir nach Tomhaltóir é nuair a scaoileann an Díoltóir an Táirge chuig an iompróir. I gcás den sórt sin, ní bheidh an Díoltóir faoi dhliteanas i leith aon chaillteanas, locht nó damáiste don Táirge a eascraíonn ón nóiméad a ghlactar leis an Táirge le haghaidh iompair go dtí go seachadtar chuig an gCustaiméir é, chomh maith le moill ar iompar an loingsiú.
  5. I gcás an Táirge a chur chuig an gCustaiméir trí iompróir, ní mór don Chustaiméir nach Tomhaltóir é an dáileacht a iniúchadh in am agus ar an modh a ghlactar le haghaidh beartán den sórt sin. Má fhaigheann sé amach gur cailleadh nó go ndearnadh damáiste don Táirge le linn an iompair, beidh air gach gníomh is gá a dhéanamh chun dliteanas an iompróra a chinneadh.
  6. Féadfaidh an Soláthraí Seirbhíse an conradh do sholáthar Seirbhísí Leictreonacha a fhoirceannadh le héifeacht láithreach agus gan cúiseanna a thabhairt trí fhógra foirceanta a chur chuig an Faighteoir Seirbhíse nach Tomhaltóir é.

FORÁLACHA CRÍOCHNAITHEACHA

  1. Comhaontuithe arna dtabhairt i gcrích tríd an Store i gcrích i gcomhréir le dlí na Polainne.
  2. I gcás neamhchomhlíonadh aon chuid de na Rialacháin leis an dlí is infheidhme, beidh feidhm ag forálacha ábhartha dhlí na Polainne in ionad fhoráil na Rialachán a bhfuil agóid ina leith.
  3. Déanfar aon díospóidí a eascraíonn as na Comhaontuithe Díolacháin idir an Store agus Tomhaltóirí a réiteach ar dtús trí idirbheartaíocht, agus é ar intinn an díospóid a réiteach go cairdiúil. Mar sin féin, mura mbeadh sé seo indéanta nó mura mbeadh sé sásúil do cheachtar páirtí, déanfaidh cúirt choiteann inniúil díospóidí a réiteach, i gcomhréir le pointe 4 den chaibidil seo.
  4. Díospóidí a réiteach sa chúirt:
  5. Déanfar aon díospóidí a éireoidh idir an Soláthraí Seirbhíse agus an Faighteoir Seirbhíse (Custaiméir) atá ina Thomhaltóir freisin a chur faoi bhráid na gcúirteanna inniúla i gcomhréir le forálacha Chód an Nós Imeachta Shibhialta an 17 Samhain, 1964 (Iris Dhlíthe Uimh. 43, mír 296, arna leasú).
  6. Cuirfear aon díospóidí a eascraíonn idir an Soláthraí Seirbhíse agus an Faighteoir Seirbhíse (Custaiméir) nach Tomhaltóir é freisin faoi bhráid na cúirte a bhfuil dlínse aici ar shuíochán an tSoláthraí Seirbhíse.
  7. Tá an ceart ag an gCustaiméir atá ina Thomhaltóir freisin réiteach díospóide lasmuigh den chúirt a úsáid, go háirithe trí iarratas a chur isteach, tar éis dheireadh an nós imeachta gearáin, chun idirghabháil a thionscnamh nó iarratas chun an cás a bhreithniú ag cúirt eadrána. (Is féidir an t-iarratas a íoslódáil ón láithreán gréasáin http://www.uokik.gov. pl / download.php? file = 6223). Tá liosta na mBuan-Chúirteanna Eadrána Tomhaltóirí atá ag feidhmiú ag na Cigireachtaí Cúige ar an gCigireacht Trádála ar fáil ar an suíomh Gréasáin: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596). Féadfaidh an tomhaltóir freisin úsáid a bhaint as cúnamh saor in aisce ó ombudsman tomhaltóirí poviat (bardasach) nó ó eagraíocht shóisialta a bhfuil cosaint tomhaltóirí san áireamh ina cúraimí reachtúla. Tá sásamh lasmuigh den chúirt tar éis an nós imeachta gearáin a chríochnú saor in aisce.
Shopping cart
Sign in

No account yet?

Create an Account
Dlí fianán
Bainimid úsáid as fianáin chun do thaithí ar ár láithreán gréasáin a fheabhsú. Trí scimeáil ar an láithreán gréasáin seo, aontaíonn tú le fianáin a úsáid.
AcceptMore info